vihkikimppuni kukka

vihkikimppuni kukka

sunnuntai 1. tammikuuta 2012

Vaalenin

Heh, oli pakko laittaa tänne kuvaa hiusteni nykyväristä...Vähäks tuli kirjava, mutta uusiutuvaa luonnonvaraahan se...




Tässä kuvassa näkyy, että juuren olen värjännyt punaisella, peitin maantienharmaat/luonnonharmaat. Sitten olikin raidoituksen vuoro...ja tulihan se raidallinen...









Ei ole ainakaan tylsä, mutta ei luonnollisen näköinenkään. Hassua, että vasta värjätessäni huomasin, että hiukseni ovat tosi pitkät takaa. Ne ovat kerroksittain leikattu, alan olla väsähtänyt  malliin, mutta tikkusuoran tukan saaneena, on vaikea keksiä muutakaan. Lyhyt tukka saattais sopia hyvin, mutta sitä ei saa pesun jälkeen laitettua mihinkään  malliin.  Olen kaksi kertaa leikkauttanut hiukset ihan lyhyeksi  ja kummallakin kertaa ollut pettynyt, kun se ei taivu, ei nouse, ei millään erikoisaineellakaan.

Kitaristin  nukkuessa väsymystään pois (tuli kotiin kello 7 aamulla), minä vietin aikaani värjäten.

Ilta kait sujuu sohvalla Idolsia seuraten. Ja loma loppuu, työt kutsuu huomenaamuna.

3 kommenttia:

  1. Vähä holahti vaaleaa liikaa...mutta ei paha.

    VastaaPoista
  2. Eihän hiukset yleensä luonnollisessa värissäänkään ole tasaisen väriset...vai onko? Ei minulla ainakaan. Minullakin on ollut kolme kertaa ihan lyhyt tukka ja joka kerta olen katunut, ehkä nyt olen jo oppinut läksyni. Ei lyhyttä tukkaa mulle.

    VastaaPoista