vihkikimppuni kukka

vihkikimppuni kukka

lauantai 1. helmikuuta 2014

Vernadakorut

Moikkelis!

Laitan kuvia hankkimistani Vernadakoruista, joita Anne valmistaa pienessä pajassaan Tuovilassa, Mustasaaressa. Netistä löydät esittelysivut:vernada.net

Ostin itselleni nahkavyön, joka on todellinen monikäyttökoru. Sitä ei ollut valmiina pajan myymälässä, mutta Anne sen minulle valmisti, tässä näin:



Nahkanauha on noin 90 cm pitkä, sen voi kieputtaa ranteen ympärille ja laittaa lukon kiinni ketjuun= rannekoru tai laittaa kaulakoruksi useammalla eri tavalla!






Tähän rannekoruun on useampi erilainen vaihtoehto kaulakoruksi, yksi niistä jo huutelee perääni.


Kesään olen jo valmistautunut muutamalla tavalla:


 hankin "kesävyön" joka myös taipuu moneen:




Konjakin värinen nahka kuuluu mun mielestä kesään.


Terassi sai uuden pöydän eli ajoissa olen valmistautumassa.




Hoksasin tämän lähikaupassa, oli minun kukkarolle sopiva hinta, viime kesänä ostamani tuolit natsaa hyvin tämän pöytätason kanssa.



Tulppaaneja ei voi vastustaa.












Myy arkaili mennä ulos...eihän tuo kovin kesäiseltä näytä, mutta tämä lisääntynyt valo suuntaa ajatukset  kesää kohti.











5 kommenttia:

  1. ♥ ihanat korut, pöytä, kukat, kisu...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Leikkokukat on mun juttu, ei tarvi hoidella, tuo iloa silmille ja kummasti piristää.

      Poista
  2. Hei! Löysin googlettamalla tänne blogiisi, kun etsin sähköpostiosoitetta lennu.kp@gmail.com. Onkohan se sinun meilisi, sieltä nimittäin tulee jostain syystä minulle jatkuvasti sähköpostia?? Ajattelin ilmoitella, koska ellet itse niitä lähetä, niin meiliisi on joku varmaankin päässyt sisälle ja kannattaa vaihtaa salasana toiseksi. Mutta ellei tuo em. ole sinun osoite, niin pahoittelen yhteydenottoa ja toivottelen mukavaa kevättä :) -Minna-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. huh huh, en tosiaankaan ole Minna lähettänyt postia sinulle. Tähän blogiin tuo osoite oli aiemmin, minkälaista postia olet saanut? Voit vaikka vastata tuohon gmailiin niin saan selityksen miksi nin on käynyt.

      Poista
    2. Vaihdoin salasanan varmuuden vuoksi. Katsoin samalla lähetetyt viestit, sieltä ei löytynyt mitään ylimääräistä lähetystä?

      Poista