vihkikimppuni kukka

vihkikimppuni kukka

perjantai 23. syyskuuta 2011

Kiitos!


 Enna!  


Lämmin kiitos Ennalle Tunnustuksesta!

Tunnustuksen saajan tulee:
1. kiitää tunnustuksen antajaa
2.antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
3. ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta 
4. kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään


Haluan antaa tämän tunnustuksen seuraaville:


Ja sitten ne 8 satunnaista asiaa itsestä: 


Olen intohimoinen lukija, keskityn lukemiseen niin, että kaikki muu ympärillä häipyy.

En muista ihmisten nimiä...kasvomuisti on huomattavasti parempi.
Minulla on voimakas hoivavietti, se kohdistuu ihmisiin ja eläimiin.

Eläydyn voimakkaasti musiikkiin ja teatterikappaleisiin (pelkään joskus keksiväni omat repliikit ja sanovani ne ääneen).

Pidän sisätiloista enemmän kuin ulkonaliikkumisesta.

Nautin valokuvista, varsinkin muoto- ja perhekuvista.

Vaatteet ovat intohimoni, jo alle 1-vuotiaana olen viihtynyt niiden parissa hypistellen kankaita.

Haaveni on tehdä matka maailman ympäri. 




 

7 kommenttia:

  1. Kiitos tästä tunnustuksesta sinulle! Nauratti tuo, että keksit itse suunnilleen repliikkejä :-D Sitä kai vilkas mielikuvitus teettää.
    Minulla on mielikuvituskeskusteluja ulkomailla asuvan ystäväni kanssa usein, kun puuhailen jotakin. Kerron hänelle välillä mistä olemmekaan taas keskustelleet ;-)

    VastaaPoista
  2. Kiitos<3 Lukemisessa on mulla ihan sama juttu ja nyt näyttää siltä että tyttökin on "perinyt" tuon kirjojen maailmaan uppoutumisen ja mikäs sen ihanampaa,niin paljon lukeminen iloa elämään tuo=D Hyvä kasvomuisti on minullakin,valitettavasti en läheskään aina muista missä olen ne kasvot nähnyt ja mieti siinä sitten höyry päästä nousten että missä kummasa mä tän tyypin tapasinkaan,ollu jonkunkin verran kiusallisia tilanteita;D Ihanaa viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista
  3. Kiitos, tunnustus onkin ollaan runotalossa blogin ihka ensimmäinen! Oli mukava lukea 8 satunnaista asiaa sinusta :)

    VastaaPoista
  4. Hei!

    Ihan sama täällä, kun luen hyvää krjaa, muu maailma katoaa ympäriltä...;)
    Ihana lukea näitä tunnustuksia:)
    Oikein kivaa viikonlopun jatkoa sinulle!♥

    VastaaPoista
  5. Minulla sama nimien kanssa, ne häipyvät johonkin, mutta kasvot jäävät mieleen pitkiksikin ajoiksi.

    VastaaPoista
  6. Kiitos kaikille mukavista kommenteista! Erilaisia ollaan, mutta sittenkin meissä on jotain samaa:)

    VastaaPoista
  7. Kivoja tunnustuksia, osa niin samiksia! :)

    VastaaPoista