vihkikimppuni kukka

vihkikimppuni kukka

perjantai 21. tammikuuta 2011

iloisesti innostunut

Tunnen olevani kuin pieni lapsi, niin innostunut ja iloinen olen, kun olen ihan itse saanut laitettua tänne ensimmäisen kuvan!Tekniikka kun ei ole minun lajini. Kuva on isovanhempieni kihlakuva, upean näköinen pari, nuorina ja vakavina. Vuosiluku piti kysyä äidiltäni, harmittaa etten tiedä tarkempaa päivää enkä myöskään hääpäivää. Omassa työssäni teen perhekarttoja, mutta tämä yhden kuvan laittaminen tänne sivulle osoittaa jo sen, että nyt on minun oman perhekartan vuoro tulla tehdyksi, eikös vain?


 Viikonlopun pyhitän kodinsisustukseen, joulun värit katoaa pois, tilalle tulee valkoista, vaaleaa ja hiekkaa:)

1 kommentti:

  1. Kiitos:)Paljon on opettelemista, muu perhe saa kokea iloa osaamisestaan kun saavat opettaa mua.

    Minä pidän kaikesta kauniista, esineistä, vaatteista yms, välillä laitan kotia uuteen uskoon mutta varsinainen sisustaja en ole. Koti kuvaa mun mielestä persoonaani, välillä kaikki suloisessa sekamelskassa, välillä selkeä ja seesteinen,hmm

    VastaaPoista