vihkikimppuni kukka

vihkikimppuni kukka

tiistai 29. maaliskuuta 2011

Koti täynnä sydämiä




Viimeisin kirpputorilöytöni koristaa terassille menevää ovea. Muoto on nyt in, kun katselin kotiani







 Minna Immosen kalenteri on ostettava joka vuosi , siihen kirjaan tärkeät juhlat ja menot






Neula-ja lankarasiassakin on sydän kannessa









Kun ei muoto riitä kertomaan sanomaa, niin kirjoitetaan se sitten:)


Keleistä huolimatta on tullut kevät! Rintaa pakottaa, sydän tahtoo lentää...
Varma kevään merkki on myös kattimme käytös, se ei tiedä olisko ulkona vai sisällä. Levoton. Sama kuin minulla, minä  odottelen levottomasti lomaani, joka on ensi viikolla ja pääsen lentoon! Matkaa varten hankin jo lukemista:
Henning Mankellin dekkarin, olen intohimoinen dekkareitten lukija ja sitten kohutun esikoiskirjan, Elina Tiilikan kuvaus prostituutiosta, onko joku teistä lukenut kirjan?




Tämä päivä on tuonut mukanaan iloisia uutisia, esikoiseni sai hakemansa työpaikan, vaikka epäili ettei sitä saa.  Onnellinen, nuori nainen. Myös äitini alkaa selvitä sairaudestaan, on pirteä ja energinen oma itsensä. Joskus mietinkin, että miksi minä en hänen geeneejään saanut, olen niin laiskanpulskea verrattuna häneen:(




Ja ihan tuore uutukainen Kalle Kaaja &Caravanin  "Taikaa"-cd on pakko mainita , jos joku lukija on tangontaitaja tai tykkää vain muuten kuunnella "vanhaa tanssimusiikkia". Huomasin mieheni olleen mukana säveltämässä biisiä, joten pakkohan cd oli kuvata...


2 kommenttia:

  1. Jag är helt imponerad av bloggen!
    Hälsar en du träffar nästan varje dag

    VastaaPoista
  2. Kiva kun pistäydyit, tervetuloa uudelleen:)

    VastaaPoista