vihkikimppuni kukka

vihkikimppuni kukka

perjantai 18. helmikuuta 2011

Viikonlopun lukuhetkiin

Kävin ostamassa lehtiä viikonloppua varten, Maalaisunelma on mielestäni yksi parhaista lehdistä, kauniita kuvia persoonallisesti sisustetuista kodeista, mukavannäköisistä vaatteista ja sisustustavaroista. Tässä numerossa taitaa olla juttu eräästä bloggaajasta, jota olen jonkin aikaa seurannut.
Talo ja Koti on minulle uusi tuttavuus, jota työkaverini suositteli, sattui olemaan tarjouksessa, niin pistin ostoskoriin. Lehdet on yllättävän kalliita...Kassalla en pystynyt vastustamaan Ilonaa, erikoisnumeroa misseistä. Minä kuulun niihin hassuihin, jotka varsinkin nuorempana seurasi tiiviisti missien elämää. Suuri hetki oli nähdä vuonna 1974 (jep, ihan oikeesti...) Johanna Raunio ilmielävänä Sokoksella muotinäytöksessä. Muistan, että Johanna oli tosi kaunis ja siro, mutta liikaa meikattu! Siihen aikaan ei ollut vallalla "naturel" vaan meikkivoidetta käytettiin runsaasti ja se oli tummaa. Niin muoti muuttuu. Mielestäni Johanna on edelleen kaunis. Mieheni suosikki oli aikanaan vuoden 1982 missi Sari Aspholm, jonka näin livenä Posion juhannusjuhlissa laulamassa. Hmm, lauloi sitä muutkin kuin Armi Aavikko, joka on minun suosikkimissi kautta aikojen! Armilla oli mitä huikein vartalo, täydellinen. Olen aina ollut sitä mieltä, että hän olisi pärjännyt mallimaailmassa hyvin, paremmin kuin Dannyn vierellä laulellen.
Sitten tuohon  lehtikasaan laitoin ilmaisjakelulehden, Asuntolehden, jos vaikka sieltä löytyisi unelmakoti tai kesäksi mummonmökki, ei sitä tiedä milloin se tulee kohdalle!
Rentouttavaa viikonloppua teillekin, nyt tiedätte miten minä rentoudun:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti