vihkikimppuni kukka

vihkikimppuni kukka

lauantai 9. helmikuuta 2013

Vuosi on alkanut energiaa keräten

hmm ja tuntuu, että sitä pikku hiljaa alkaa olla:)






Jopa niin paljon, että kodin sisustus kiinnostaa....makuuhuone sai uuden lampun. Ihan Anttilan halpisversion kristallikruunusta, mutta mielestäni kaunis sellainen. Pidän valkoisista varjostimista, koska valo siivilöityy niistä kauniisti ulos, niin tästäkin.

Ikkunaverhot ovat mieheni ihmetykseksi joulun jälkeen vaihtuneet hänen sanojensa mukaan kesäverhoiksi. Tarkoituksella hypähdin suoraan kesään, tarvitsin sitä. Ymmärtääköhän kukaan ajatustani. Huomasin eräästä minulle mieluisasta blogista saman jutun saaripalsta, siellä on kuvia kesäkukista, ah, niin ihanaa!


Joululahjaksi saamallani uudella kameralla olen välillä yrittänyt kikkailla, hidasta on oppiminen. Pakko olis päästä jollekin kurssille. Lahjaan liittyi opetustuntikin, mutta se ei onnistu koska opetus on 400 kilometrin päässä.










Tässä tarkensin purkkiin, tausta on kivasti himmeä, olin niin iloinen että sain tälläisen kuvan aikaiseksi kunnes huomasin kauniit rinstikkani pullistelevan kuvan alalaidassa ja purkin edessä olevan imurin suuttimen ja takana sotkun..No, kaikkea  ei voi saada..



Ulkona on kylmä viima, kisut eivät uskaltaudu ulos, Myy malttoi istua hetken portailla kunnes tuli sisään lämpimään. Sen sijaan Fiia ei vaivautunut kuin eteiseen nuuskuttamaan viimaa.







Lontoosta roudaamani kynnysmatto on ollut mieluinen myös kisuille jotka ovat pitäneet sitä raapimamattona, hyvin se on kestänyt. En ole katunut ostostani vaikka mietin  alkuun että kaikkea sitä ihminen viitsii raahata matkalaukussaan.


Uutta matkaakin olen tässä energianpuuskassani suunnitellut, siitä laitan tänne myöhemmin enempi juttua kunhan saan päätettyä mihin menen.
Kevät on jännittävää aikaa, kun kuopus osallistuu yo-kirjoituksiin, onnenpotkun olen hänelle lähettänyt:)


Samaten kuin näille artisteille illan koitokseen. Erik on mun Idoli!








http://www.svt.se/wd?widgetId=23991&sectionId=29&articleId=1013132&type=embed&contextSectionId=29&position=1

eli ilta menee nenä kiinni ruudussa.






2 kommenttia:

  1. Jaa, pitääkin tutkia mikä koitos on illalla edessä! Olen vähän huono seuraamaan aikaani tekkariohjelmien suhteen.
    Nauratti niin tuo kynnysmaton raahaaminen, olisit toki voinut löytää jotakin kevyempääkin :-D Mutta niin tyypillistä, ja ihana matto! Meilläkin kissat tykkäävät kynsiä tuollaisia mattoja ja ihan hyvin kestävät, käyttöönhän ne nyt on muutenkin tarkoitettu.
    Kyllä se on niin, että talvella todellakin kaipaa kesää. Mulla on vielä kesäverhot keittiön ikkunoissa, mutta voisin laittaa talviverhot - ne on vähän paksummat ja täynnä sormustinkukkia!

    VastaaPoista
  2. Katselen Ruotsin puolelta ohjelmia, työkaverit on naureskelleet kun olen niin intona seurannut tuon nuoren miehen Idolsista alkanut uraa ja hyvin on mennyt, aivan ihana nuori mies:)Tv5 näyttää Melodifestivaalit, ruotsalaiset ovat mahtavia tekemään viihdeohjelmia.
    Tuo matto tuli mun ystäväni laukussa...sekin vielä. Matto oli mieheni tuliaistoive..ylipainoa oli laukussa, mutta saatiin perille ilman lisämaksua.
    Kannattaahan paksummat verhot pitää talvella ikkunoitten edessä,lämpöeristeenä, kait...

    VastaaPoista