vihkikimppuni kukka

vihkikimppuni kukka

lauantai 23. helmikuuta 2013

Uusi väri hiuksissa

Tai oikeammin uudet VÄRIT hiuksissa.


Punainen on kuulunut jo yli 20 vuoden ajan väriskaalaan, pikkasen olen alkanut väsymään siihen ja päätin että lisään vaaleaa joukkoon. 
Luonnostani olen vaalea, tarkoitan olin vaalea, jos jätän hiukset värjäämättä, ne ovat nykyään harmaat.







Pyysin kampaajaa laittamaan pohjalle tummaa punertavanruskeaa sävy sävyyn päällä olevan punaisen kanssa mutta miten kävi, tässä tulos!



Eli tukka on riemunkirjava:(
Annoin ohjeet ilmeisesti väärin. No, parin kuukauden kuluttua menen omalle kampaajalle ja värjäytän hiukset uudelleen. Tuo tumma alaosa vaaleammaksi ja lisää vaaleaa raitaa päälle, oliskohan se sitten hyvä, luulen niin.


Päälläni näet Lontoosta ostamani pääkallopaidan, turha, kiireessä tehty ostos, ei ihan mun juttu, mutta meneehän se täs kotona..




2 kommenttia:

  1. Minusta nuo hiukset ovat hienot, vaikkakin ehkä eri kuin mitä lähdit hakemaan.... jännät, uudenaikaiset ja jotain uutta! Minä annan ainakin thumbs up uudelle lookillesi! Mikä kampaamo osasi luoda tuollaisia erikoisia hiuksia?

    VastaaPoista
  2. Kiitos kaunis, mutta on ne oikeesti aika kamalat. En tiedä jaksanko odottaa kampaaja-aikaa, saatan täräyttää värit itse...

    VastaaPoista